Przy znacznej liczbie systemów informatycznych wymagających logowania, zapamiętanie danych dostępowych do każdego z nich staje się uciążliwe. Z tego względu oferowana jest usługa Centralnego konta PG, która umożliwia uwierzytelnianie studentów i pracowników Uczelni do wszystkich systemów IT zarządzanych przez CUI – za pomocą tego samego (wspólnego) loginu oraz hasła dostępowego.
Dla kogo?
Z usługi korzystają wszyscy studenci oraz pracownicy PG posiadający aktywne konta w systemie Moja PG.
Jak uzyskać dostęp?
Każdy użytkownik dysponujący aktywnym kontem w systemie Moja PG korzysta z tej usługi. Nie ma konieczności oddzielnego wnioskowania o dostęp do tej usługi.
Wszyscy użytkownicy korzystający z Centralnego konta PG do logowania się do usług świadczonych przez konsorcjum PIONIER oraz konfederację eduGAIN, akceptują Regulamin korzystania z zewnętrznych usług sieciowych dostępnych za pośrednictwem Centralnego konta PG.
Gdzie znaleźć pomoc?
W razie problemu z zalogowaniem, hasło dostępowe można zresetować za pomocą:
- usługi login.gov.pl (logowanie za pośrednictwem Profilu Zaufanego, e-dowodu albo tożsamości potwierdzonej bez bankowość elektroniczną),
- SMS-a przesłanego na własny numer telefonu (o ile zgodę na taką metodę wyrażono w profilu konta w Moja PG).
W razie potrzeby można zdalnie zawnioskować o włączenie tej metody resetu hasła, - specjalnych kopert dostępnych w dziekanatach wydziałów,
- wsparcia Zespołu Helpdesk mieszczącego się w Gmachu Głównym w pokoju 256C w ramach wizyty osobistej (należy wziąć ze sobą ważny dokument poświadczający tożsamość).
Jeśli problem z zalogowaniem wynika z innej nieustalonej przyczyny, należy skontaktować się z Zespołem Helpdesk. Informacje o sposobie kontaktu z Helpdeskiem zamieszczono na stronie wsparcia.
Ze względu na bezpieczeństwo IT oraz ochronę danych osobowych, Helpdesk nie udziela drogą telefoniczną informacji związanych z kontem, nie podaje danych do logowania oraz nie resetuje haseł.