Jakie sprawy można zgłaszać do Helpdesku?
Wszelkie pytania i problemy w korzystaniu z usług IT (o których mowa w Katalogu usług) oraz wnioski o wprowadzenie zmian w usługach można zgłaszać do jednego miejsca: zespołu Helpdesk.
Godziny pracy
Dni robocze 7:30 - 15:30 (wizyty osobiste w godzinach 9:00 - 14:00)
(Z wyłączeniem poniedziałków w godzinach 12:30 - 13:30)
Dyżury telefoniczne (wsparcie w ograniczonym zakresie)
Dni robocze 15:30 - 21:00
Weekendy i dni wolne 7:30 - 21:00
Jak skontaktować się z Helpdeskiem?
Elektronicznie za pomocą formularza zgłoszeniowego
Jest to najbardziej zalecana forma kontaktu. Po przesłaniu zgłoszenia, każda osoba otrzyma indywidualny numer zgłoszenia, po którym śledzić może status swojego zgłoszenia. Formularz zgłoszeniowy udostępniamy na stronie formularza kontaktowego.
Elektronicznie za pomocą poczty e-mail
Także w tym przypadku osoba zgłaszająca uzyska indywidualny numer zgłoszenia, po którym może śledzić rozwój zgłoszonej sprawy. W miarę możliwości, do wysłania zgłoszenia należy użyć własnego konta w domenie Uczelni (np. pg.edu.pl lub student.pg.edu.pl).
Zgłoszenia można przesyłać na adres helpdesk@pg.edu.pl
Telefonicznie
Konsultacje świadczone są w ograniczonym zakresie za pośrednictwem kontaktu telefonicznego pod numerem +48 58 348 63 37.
Nie przyjmujemy zgłoszeń telefonicznych.
Zgodnie z zarządzenie Rektora PG nr 56/2023 z 29 listopada 2023 r.
wymaganym sposobem zgłaszania problemów jest skorzystanie z Jednolitego Systemu Zgłoszeń (JIRA), który umożliwia pełne śledzenie postępu prac oraz sprawną obsługę zgłoszeń.
Ten kanał kontaktu dostępny jest w dni robocze, w godzinach 7:30–15:30.
Jednocześnie informujemy, że Helpdesk w każdy poniedziałek w godzinach 12:30 - 13:30 nie przyjmuje wizyt osobistych oraz telefonów. Bez zmian pozostaje obsługa przez zgloszenia.pg.edu.pl.
Dodatkowo, w dni robocze od 15:30 do 21:00 oraz w dni wolne od 7:30 do 21:00, pełniony jest dyżur techniczny.
Należy mieć na uwadze, że wsparcie pozostaje ograniczone zarówno co do zakresu, jak i dostępnych działań technicznych.
Głównym kanałem obsługi zgłoszeń jest Jednolity System Zgłoszeń (JIRA).
Osobiście
Helpdesk mieści się w Gmachu WETI B, na III piętrze, w pokoju NE 342 i jest otwarty od poniedziałku do piątku w godz. 9:00-14:00 w dni robocze. (Z wyłączeniem poniedziałków w godzinach 12:30 - 13:30)
Prosimy pamiętać, że do załatwienia niektórych spraw niezbędne może być okazanie ważnego dokumentu poświadczającego tożsamość. Konieczność taka występuje np. podczas aktywacji konta lub podczas resetowania hasła do systemu Moja PG.