Usługi VoIP oferują dwie funkcjonalności:
- możliwość korzystania z wirtualnych faksów (nadawanie poprzez aplikację w Moja PG, odbiór w e-mailu),
- realizację przekierowań numerów telefonów w związku z dyżurami technicznymi w jednostkach PG (tel. dyżurne).
Dla kogo?
Rozwiązanie dotyczące wirtualnych faksów udostępniane jest całej społeczności PG.
Obsługa telefonów dyżurnych przeznaczona dla tych jednostek Uczelni, w których pracownicy pełnią dyżury techniczne.
Jak uzyskać dostęp?
Panel VoIP dostępny jest pod adresem voip.pg.edu.pl
Wniosek o nadanie uprawnień do usług VoIP można zgłaszać poprzez formularz (do składania wniosków uprawnieni są kierownicy jednostek lub osoby pełniące analogiczne funkcje).
Gdzie uzyskać pomoc?
Sprawy związane z usługami VoIP można zgłaszać przez Zespół Helpdesk. Informacje o sposobie kontaktu z Helpdeskiem zamieszczono na stronie wsparcia.