Projekty PG to aplikacja internetowa rozwijająca możliwości dawnej usługi zadania.pg.edu.pl. Wspomaga organizację pracy indywidualnej oraz zespołowej poprzez ewidencję zadań: będących do wykonania, obecnie realizowanych oraz zakończonych.

Oprogramowanie umożliwia tworzenie wirtualnych tablic z listą wpisów (zadań), które można współdzielić z innymi osobami, np. członkami zespołu, współpracownikami jednostki organizacyjnej, biura itp. Metodologia pracy oparta jest na koncepcji tzw. tablic kanbanowych.

Dla kogo?

Z usługi mogą korzystać wszyscy pracownicy Politechniki Gdańskiej posiadający konto w portalu Moja PG.

Jak uzyskać dostęp?

Wystarczy wejść na adres projekty.pg.edu.pl i zalogować się centralnym kontem PG.

Pracownicy, dla których przewidziany jest dostęp do pracy w zespole, powinni zalogować na stronie usługi chociaż jeden raz. Umożliwi to zainicjowanie kont tym osobom i dzięki temu pracownik organizujący tablice dla zespołu będzie mógł przypisać tym osobom uprawnienia do wspólnej przestrzeni roboczej.

Gdzie uzyskać pomoc?

Wsparcie zapewnia Zespół Helpdesk. Informacje o sposobie kontaktu z Helpdeskiem zamieszczono na stronie wsparcia.