Politechnika Gdańska współpracuje z firmą Microsoft w ramach wsparcia procesów nauczania zdalnego oraz organizacji pracy (na podstawie pakietu Microsoft 365 A1 dla uczelni). Dla każdego studenta i pracownika Uczelni istnieje możliwość założenia konta Microsoft – na podstawie aktywnego konta politechnicznego.
Konto umożliwia korzystanie z platformy MS Teams (i całej oferty pakietu Microsoft 365 A1 dla uczelni), służącej do przeprowadzania wirtualnych spotkań, konferencji do 300 uczestników z możliwością nagrywania oraz udostępniania nagranych materiałów.
Platforma MS Teams jako usługa niezależna od Politechniki Gdańskiej stanowi uzupełnienie i dywersyfikację dla usługi ClickMeeting dostępnej na platformie eNauczanie PG. Polecana jest szczególnie do spotkań i konsultacji w mniejszym gronie lub pracy w grupach, również spotkań administracji (nie tylko nauczycieli akademickich).
Dla kogo?
Usługa jest dostępna dla wszystkich pracowników i studentów Politechniki Gdańskiej na zasadach opisanych na stronie pomocy.
Jak uzyskać dostęp?
Aby zacząć korzystać z MS Teams, należy aktywować konto zgodnie z instrukcją, a następnie wejść na stronę MS Teams lub zainstalować dedykowaną aplikację na Windowsa, Androida lub iOS.
Gdzie znaleźć pomoc?
Wsparcie w postaci instrukcji obsługi dostępne jest na stronie pomocy:
Wsparcie w tym zakresie zapewnia również zespół Helpdesk.