Politechnika Gdańska współpracuje z firmą Microsoft w ramach wsparcia procesów nauczania zdalnego oraz organizacji pracy (na podstawie pakietu Microsoft 365 A1 dla uczelni). Dla każdego studenta, doktoranta i pracownika Uczelni zakładane jest konto Microsoft – na podstawie aktywnego konta politechnicznego, tj. użytkownik może zalogować się do usług MS za pomocą krótkiego loginu oraz hasła do Moja PG (np. Adam Przykładowy użyje loginu adaprzyk@pg.edu.pl oraz hasła do konta Moja PG).

Konto umożliwia korzystanie z platformy MS Teams (i całej oferty pakietu Microsoft 365 A1 dla uczelni), służącej do przeprowadzania wirtualnych spotkań, konferencji do 300 uczestników z możliwością nagrywania oraz udostępniania nagranych materiałów.

Dla kogo?

Usługa jest dostępna dla wszystkich pracowników, doktorantów i studentów Politechniki Gdańskiej na zasadach opisanych na stronie pomocy.

Jak uzyskać dostęp?

Aby zacząć korzystać z MS Teams, należy wejść na stronę MS Teams lub zainstalować dedykowaną aplikację na WindowsaAndroida lub iOS oraz zalogować się za pomocą danych do Moja PG (krótkiego loginu).

Gdzie znaleźć pomoc?

Wsparcie w postaci instrukcji obsługi dostępne jest na stronie pomocy:

Wsparcie w tym zakresie zapewnia również zespół Helpdesk.