Aplikacja internetowa ePłatności PG udostępnia formularz służący do deklarowania kwoty środków pieniężnych, jaką użytkownik zamierza przelać na określony wcześniej rachunek bankowy (powiązany z jednostką organizacyjną Uczelni). Przelew odbywa się za pośrednictwem elektronicznej bramki płatności jednego ze znanych polskich dostawców. Narzędzie umożliwia szybkie elektroniczne przelewy w walutach:

  • PLN,
  • EUR.

Dostępne metody płatności:

  • BLIK,
  • szybkie przelewy internetowe z banków (aktualna lista współpracujących banków dostępna w bramce płatniczej),
  • karty płatnicze.


Dla kogo?

W zależności od kontekstu, korzystającymi z usługi mogą być użytkownicy portalu Moja PG, eNauczanie PG lub konferencji (także osoby niezwiązane z Uczelnią).

Jak uzyskać dostęp?

Zwykle z usługi korzysta się w kontekście dokonywanej czynności spod portali Moja PG lub eNauczanie PG, np. płatność za studia, płatność za kurs elektroniczny. Aplikacja jest bowiem usługą pośredniczącą pomiędzy portalami Uczelni a operatorem bramki płatniczej.

Jednostki PG lub organizatorzy wydarzenia zainteresowani skorzystaniem z ePłatności PG powinni przesłać elektroniczne zgłoszenie do Helpdesku, wskazując potrzeby biznesowe dotyczące korzystania z bramki płatniczej - zobacz szczegóły zamawiania.

Gdzie uzyskać pomoc?

Szczegóły dotyczące usługi opisane są na portalu pomocy.

Wsparcie zapewnia również Zespół Helpdesk. Informacje o sposobie kontaktu z Helpdeskiem zamieszczono na stronie wsparcia.