Aplikacja internetowa ePłatności PG udostępnia formularz służący do deklarowania kwoty środków pieniężnych, jaką użytkownik zamierza przelać na określony wcześniej rachunek bankowy (powiązany z jednostką organizacyjną Uczelni). Przelew odbywa się za pośrednictwem elektronicznej bramki płatności jednego ze znanych polskich dostawców. Narzędzie umożliwia szybkie elektroniczne przelewy w walutach:
- PLN,
- EUR.
Dostępne metody płatności:
- BLIK,
- szybkie przelewy internetowe z banków (aktualna lista współpracujących banków dostępna w bramce płatniczej),
- karty płatnicze.
Dla kogo?
W zależności od kontekstu, korzystającymi z usługi mogą być użytkownicy portalu Moja PG, eNauczanie PG lub konferencji (także osoby niezwiązane z Uczelnią).
Jak uzyskać dostęp?
Zwykle z usługi korzysta się w kontekście dokonywanej czynności spod portali Moja PG lub eNauczanie PG, np. płatność za studia, płatność za kurs elektroniczny. Aplikacja jest bowiem usługą pośredniczącą pomiędzy portalami Uczelni a operatorem bramki płatniczej.
Jednostki PG lub organizatorzy wydarzenia zainteresowani skorzystaniem z ePłatności PG powinni przesłać elektroniczne zgłoszenie do Helpdesku, wskazując potrzeby biznesowe dotyczące korzystania z bramki płatniczej - zobacz szczegóły zamawiania.
Gdzie uzyskać pomoc?
Szczegóły dotyczące usługi opisane są na portalu pomocy.
Wsparcie zapewnia również Zespół Helpdesk. Informacje o sposobie kontaktu z Helpdeskiem zamieszczono na stronie wsparcia.