CUI oferuje społeczności akademickiej dwie przydatne aplikacje mobilne (na tablety, smartfony): mPG oraz eNauczanie. Poniżej zamieszczone są opisy obu programów oraz odnośniki do sklepów z aplikacjami, skąd można je pobrać. Zachęcamy do korzystania z możliwości obu narzędzi!
mPG stanowi aplikację mobilną udostępniającą informacje ogólne oraz spersonalizowane, związane ze studiowaniem na Politechnice Gdańskiej. Są to:
- funkcjonalności informacyjne: aktualności Uczelni, lista pracowników, oferta dydaktyczna, Samodzielnik Pierwszaka, elektroniczny plan zajęć,
- funkcjonalności kontaktowe: wiadomości wewnętrzne z portalu Moja PG,
- funkcjonalność dodatkowa: nawigacja po kampusie PG, działająca również wewnątrz budynków.
Witryną informacyjną usługi jest strona pod adresem pg.edu.pl/mpg.
eNauczanie pozwala na dostęp do treści zapisanych w platformie eNauczanie Politechniki Gdańskiej z poziomu urządzenia mobilnego z systemem Android lub iOS. Oprogramowanie, dedykowane szczególnie uczestnikom kursów, umożliwia przeglądanie kursów, pobieranie treści (zapewnia to dostęp off-line do treści dydaktycznych, funkcja przydatna w razie późniejszego braku dostępu do Internetu w przenośnym urządzeniu) i rozwiązywanie zadań, zgodnie z zawartością e-kursów.
Witryną informacyjną usługi jest strona pod adresem pg.edu.pl/enauczanie/mobilne.
Dla kogo?
Aplikacja mPG przeznaczona jest dla całej społeczności PG oraz dla osób spoza Uczelni.
eNauczanie udostępniane jest wszystkim uczestnikom e-kursów/szkoleń realizowanych na platformie eNauczanie PG.
Jak uzyskać dostęp?
mPG: należy pobrać i zainstalować aplikację, korzystając ze sklepów z aplikacjami:
Google Play lub Apple App Store zależnie od systemu operacyjnego urządzenia mobilnego.
Po zainstalowaniu aplikacji na urządzeniu mobilnym, wymagane jest skojarzenie (sparowanie) urządzenia mobilnego z kontem w systemie Moja PG. Opis czynności do wykonania przedstawiono na podstronie pg.edu.pl/mpg/polaczenie-z-moja-pg.
eNauczanie: należy pobrać i zainstalować aplikację, korzystając ze sklepów z aplikacjami: Google Play lub Apple App Store zależnie od systemu operacyjnego urządzenia mobilnego.
Gdzie znaleźć pomoc?
mPG: instrukcja parowania (kojarzenia) urządzenia mobilnego z kontem w Moja PG dostępna jest na stronie pg.edu.pl/mpg/polaczenie-z-moja-pg.
mPG, eNauczanie: wsparcie w tym zakresie zapewnia Zespół Helpdesk. Informacje o sposobie kontaktu z Helpdeskiem zamieszczono na stronie wsparcia.