Portal Moja PG
Moduł Dziekanat:
-
Dodano możliwość zbiorowego mailingu do obecnych promotorów, pod tabelką możliwy eksport promotorów i doktorantów do xlsx (Administracja → Osoby → Promotorzy).
-
Poprawiono mechanizm podglądu szablonu druków. (Administracja → Wnioski → Szablon druku).
-
Poprawiono metodę wyświetlania nazwisk z przedrostkiem vel i der.
-
Poprawiono wyświetlanie protokołów przedmiotów wieloprotokołowych - widziany jest zarówno na wydziale, na którym prowadzony jest kurs, a także na wydziale, który prowadzi dany przedmiot. Poprawiono również widok tabeli z protokołami.
-
Przeniesiono zakładkę Grupa dziekańska do Dziekanat → Kursy → Lista kursów → wybrany kurs.
-
Poprawiono funkcjonalność tworzenia nowej definicji przedmiotu.
-
Poprawiono funkcjonalności pobierania najnowszej wersji raportu JSA po poprawkach promotora. Dodanie przycisku zaktualizowania raportu JSA od strony Promotora oraz Dziekanatu.
-
Wprowadzono poprawki dot. obiegu prac dyplomowych – szczególnie podczas wysyłania prac do JSA.
-
Wprowadzono poprawki dot. problemów z wysyłaniem prac dyplomowych do JSA.
-
Dodano możliwości grupowego wygenerowania eKarty obiegowej.
-
Poprawiono eksport danych dot. przedmiotów do pliku csv Dziekanat → Przedmioty → Lista przedmiotów).
-
Zostały usunięte elementy związane z systemem SOWI.
Moduł eDokumenty:
-
Utworzono funkcjonalność dodawania wniosków o pracę zdalną przez pracownika.
-
Dodano nowy typ eDokumentu – dokument zawierający dane wrażliwe.
-
Dodano zabezpieczenie przed usuwaniem szablonów eDokumentów.
-
Poprawiono możliwość usunięcia nadmiarowej pozycji w polu jednokrotnego wyboru.
-
Poprawiono generowanie szablonów dokumentów.
-
Dodano nowe zmienne w eDokumentach.
Moduł Pensum:
-
Dziekanat → Administracja → Osoby → Nauczyciele → Pensum
-
Zmiana nazwy „próg niedoborów” na „pensum do realizacji”
-
w tabelce z latami akademickimi i pensum nauczyciela dodano kolumnę „pensum do realizacji”
-
wprowadzono zmiany z zakresu pensum - po zapisaniu, aktualizują się powód zniżki pensum i powód redukcji pensum
-
-
Rezerwacje → Planowanie zajęć → Projekty i sprawozdania → Godziny nauczycieli
-
zmieniono nazwę kolumny „pensum” zastąpiono na „pensum do realizacji”
-
w tooltipie info szczegółowe o zniżce, redukcji i powodach i pensum
-
Zastępstwa własne zmieniają nazwę na: w tym zastępstwa własne
-
w tooltipie przy kolumnie „Razem”, przy nadgodzinach umieszczono w nawiasie „% do pensum stanowiskowego”
-
-
Rezerwacje → Planowanie zajęć → Projekty i sprawozdania
-
pod tabelą dodano sumę nieobecności, sumę zastępstw oraz sumę zastępstw własnych.
-
Wprowadzono walidacje:
-
zastępstwo własne - nie może być większe niż nieobecności
-
zastępstwa własne - nie mogą być większe niż zastępstwa
-
zastępstwa - nie mogą być większe niż liczba godzin prowadzonych zajęć
-
-
-
Rezerwacje → Planowanie zajęć → Projekty i sprawozdania - dodano przejście do nowego widoku „Podsumowanie godzin” i umieszczono w nim tabelę, która ma możliwość eksportu do pliku XLSX.
-
Rezerwacje → Planowanie zajęć → Projekty i sprawozdania → Godziny nauczycieli - wprowadzono zmiany związane z wyliczaniem pensum.
-
dodano kolumny: niedobory, godziny do wyjaśnienia, nadgodziny
-
kolumna „Razem” przedstawia pensum zrealizowane. W tooltipie pojawiają się wszystkie składowe wewnętrzne oraz jeszcze raz zapisana jest wartość pensum zrealizowanego. Godziny z przedmiotów zapisane są w nawiasie. Dodane są także składowe godzin zewnętrznych i wartość „Razem”.
-
na potrzebę liczenia agregowano dyplomy dla całego nauczyciela w roku akademickim i podzielono je na stacjonarne i niestacjonarne.
-
Moduł Rezerwacje (plany zajęć):
-
Plan zajęć → Blokady - zmienione domyślne ustawienia opcji „Pokaż blokady”, która powinna być domyślnie zaznaczona.
Moduł Granty:
-
Dodano możliwość rezygnacji z wniosku/projektu o grant dla osób z rolą Biuro.
-
Dla Pracowników HD - dodano możliwość zmiany statusu dla wniosków o grant. Zmiany możliwe są w statusach "W decyzji rektora", "Przyznano" i "Odrzucono".
-
Dodano dodatkowe pola w konfiguracji naboru.
-
Dodano możliwość pobrania PDF w zakładce "Moje wnioski". Na wydruku PDF dodano również datę i godzinę wydruku.
-
Dodano możliwość wydruku wersji roboczej wniosku. Opcja przewidziana została dla wnioskodawcy.
-
Dodano zakładkę "Wniosek o zmianę" dla obsługi wniosków po decyzji rektora.
-
Dodano zakładkę "Wnioski o zmianę" dla obsługi wniosków po decyzji rektora, na uprawnieniach Biura.
-
Export do pliku - powiększono ilość rubryk w tabeli.
-
Poprawiono błąd pojawiający się podczas odrzucania wniosku przez kierownika.
-
Poprawiono filtrowanie w wyszukiwarce osób.
-
Usunięto walidację z kopi roboczej.
-
Wprowadzono poprawki dotyczące edycji wniosków o zmianę.
Moduł Kadry:
-
Zmieniono nazwy poszczególnych sekcji związanych z administracją BHP w Kadry → Obsługa kadrowo-płacowa → Pracownicy → wybrany → Inne oraz w Pracownik → Administrowanie BHP → Szkolenia okresowe → wybrany → Szczegóły
-
Powstał nowy widok: Kadry → Dokumenty pracowników → eDokumenty pracowników. - działa poprawnie
Moduł Elektroniczne wnioski o dodatki:
-
Dodano walidację dla pola "Procent dodatku objęty 50% kosztem uzyskania przychodu". Poprawiono również walidację daty.
-
Naprawiony błąd uniemożliwiający akceptację wniosku o dodatek przez pracownika.
-
Ustawiono brak możliwości wyboru projektu przed ustawieniem okresu dodatku
Moduł Nauczyciel:
-
[Moja PG] [Nauczyciel] → dodanie Grupa eNauczania przy imporcie ocen
-
Zostały usunięte elementy związane z systemem SOWI.
-
Poprawiono widoku protokołu dla nauczycieli, jeśli nie ma osoby odpowiedzialnej za przedmiot.
-
Poprawiono sposób wyświetlania studentów w grupach zajęciowych (Nauczyciel → Przedmioty → Wszystkie → Wybrany przedmiot → Studenci na zajęciach).
-
Poprawiono import oceny końcowej z platformy eNauczanie.
-
Wprowadzono możliwość edycji ocen studenta oraz zaliczenia przedmiotu, który ma status AK, KO, SKPT, UR, SKRPT
-
Zmodyfikowano zaciąganie danych do kolumny email - jeśli osoba ma w Osobach wpisany adres email to podczas wyszukiwania wyświetla się on w tabeli. (Nauczycieli → Przedmioty → Aktualne / Wszystkie / Przyszłe → Szczegóły przedmiotu → Lista grup zajęciowych → Edytuj nauczycieli)
Moduł Moje konto:
-
Poprawiono opcje przypisywania domyślnej jednostki w ustawieniach konta (Moje konto → Konfiguracja użytkownika → dodaj → Domyślna jednostka organizacyjna dla użytkownika).
Moduł Pracownik:
-
Dodano nowe uprawnienie do roli ADMIN i HELPDESK_GOLD, które umożliwia usunięcie przyjazdu w Pracownik → Przyjazdy → Lista przyjazdów.
-
Pracownik → Płace → Dokumenty PPK poprawiona walidacja nr konta w Oświadczeniu dot. zawartych umów PPK
Moduł Rejestry ODO:
-
Dodano jednostkę zatrudniającą osobę upoważnioną na wydruku PDF.
-
Poprawiono błąd w rejestrach.
-
Wprowadzono drobne poprawki w rejestrach.
Moduł Rekrutacja i zapisy:
-
Poprawiono mechanizm generowania decyzji.
-
Powiększono liczbę znaków w polu opisu szczegółów dyplomów i olimpiad
-
(Rekrutacja i zapisy → Słowniki → Dyplomy/Olimpiady).
-
Zmieniono widok listy kandydatów do zatwierdzenia Rekrutacja i zapisy → Komisja rekrutacyjna → Zatwierdzanie kandydatów. Dodano filtr „Wstępnie przyjęci i rezerwowi”, który umożliwia odfiltrowanie osób ze statusem „wstępnie przyjęty i rezerwowy”. Dodano rozbudowany opis w kolumnie „nazwa preferencji” - teraz tam można podejrzeć jaki jest status kandydata. Zmieniono zawartość „Numeru preferencji” - teraz wartość „dowolna” jest ustawiona jako domyślna.
-
Dodano dodatkowe filtry i kolumny do wyników wyszukiwania w Rekrutacja i zapisy → Komisja rekrutacyjna → Kandydaci.
-
Poprawiono sortowanie nazwisk kandydatów, aby nie sortowały się tylko w obrębie jednej strony.
-
Dodano grafikę w postaci flag przy naborach, aby łatwiej rozróżnić języki poszczególnych naborów.
-
Wprowadzono zmiany związane z kursami w naborach. Po dodaniu nowego kursu do naboru, wybrany kurs znika z listy kursów. Można dodać jedynie aktywne kursy do naboru.
-
Zmodyfikowano komunikat o wygenerowaniu i publikacji list (Rekrutacja i zapisy → Administracja rekrutacją → listy → wybrana rekrutacja → wybrany nabór).
-
Została dodana "średnia" na liście wyników w Rekrutacja i zapisy → Zapisy → Lista zapisów
Moduł Stypendia:
-
Wprowadzono zmiany przy generowaniu raportów absolwentów - po zmianach raporty uwzględniają zarówno absolwentów PG jak i absolwentów innych uczelni.
-
Dodano checkbox „Informuj mailowo o dodaniu decyzji”, który jest domyślnie zaznaczony przy tworzeniu nowego procesu stypendialnego.
-
Zmodyfikowano treść maila oraz informacja w podsumowaniu na koncie studenta.
Moduł Studia podyplomowe:
-
Dodano możliwość wycofania statusu rezygnacji słuchacza.
-
Dodano możliwości generowania protokołu z ocenami dla nauczycieli studiów podyplomowych.
-
Dodano nowy typ jednostki prowadzącej do słownika jednostek administracyjnych, które mogą prowadzić studia podyplomowe.
-
Zmodyfikowano widok kandydatów w edycjach oraz dodano przycisk "usuń" dla wszystkich po rozpoczęciu edycji.
-
Poprawiono mechanizm ustawiania daty wystawienia ocen.
Moduł Wyjazdy:
-
Poprawiono błąd dotyczący możliwości pobierania zaliczki przez studentów. Usunięto przycisk umożliwiający wnioskowanie o zaliczkę.
-
Poprawiono błąd dotyczący wysyłania powiadomień mailowych o konieczności akceptacji nowego wniosku na wyjazd.
-
Poprawiono błąd przy wystawianiu wniosku o wyjazd dla osób zatrudnionych na umowę cywilno-prawną.
-
Poprawiono błąd umożliwiający pobranie zaliczki po wpisaniu ujemnej kwoty.
-
Poprawiono błąd pojawiający się w trakcie używania aplikacji wyjazdy.
Moduł Nauka:
-
Poprawiono błąd występujący przy próbie zarejestrowania nowej pracy doktorskiej.
-
Ankieta promotora - dodanie kolumny email, która pozwoli rozróżnić osoby bez numeru ewidencyjnego.
-
Poprawiono błąd pojawiający się przy dodawaniu źródła finansowania.
-
Poprawiono eksport listy publikacji projektów do pliku xlsx.
Moduł Projekty:
-
Poprawiono błąd związany ze zmianą typu zgłoszenia.
-
Poprawiono działanie słownika programów.
Moduł Ewidencja umów:
-
dodano możliwość powiązania współpracy z organizacją.
Moduł Finanse i księgowość:
-
Dokumenty zakupowe - poprawiono błąd dotyczący braku odświeżania interfejsu podczas akceptacji dokumentu.
System eRekrutacja
-
Udostępniono system rekrutacyjny w nowej, odświeżonej szacie graficznej
-
Umożliwienie potwierdzanie danych osobowych przez login.gov
-
Zmieniono linki odsyłające do pomocy w systemie rekrutacyjnym.
-
Poprawiono tłumaczenia angielskich wybierałek.
-
Poprawiono format wyświetlania numeru PESEL dla kandydatów urodzonych po roku 2000
-
Zmieniono prezentację danych w widoku kandydata.
-
Dodano modal informacyjny w nowej szacie graficznej rekrutacji.
-
Dodano możliwość aplikowania o akademik dla kandydatów zagranicznych w nowej szacie graficznej rekrutacji.
-
Dodano walidację skanów w nowej szacie graficznej rekrutacji.
-
Poprawiono generowanie wydruków opłat.
-
Poprawiono sortowanie krajów w nowym interfejsie rekrutacji.
-
Poprawiono walidację uczelni wyższych w nowej szacie graficznej rekrutacji.
-
Poprawiono widok mobilnego menu w uproszczonym widoku wyników.