Powrót do listy zmian w 2025

System Moja PG 

Aplikacja Dziekanat:  

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Zmiana daty rozpoczęcia kształcenia podczas importu danych doktoranta z systemu Moja PG do systemu kadrowo-płacowego TETA. 

Dziekanat -> Studenci -> Dane osobowe studenta -> III stopień -> Wyślij studenta do TETA 

TETA -> profil Szkoła doktorska/TETA ME -> Kartoteka studentów szkoły doktorskiej -> Ewidencja okresów studiów 

Wprowadzono modyfikację procesu importu danych doktoranta z systemu Moja PG do systemu kadrowo-płacowego TETA. Od teraz podczas importu uwzględniana jest data rozpoczęcia kształcenia (nauki), co pozwala na precyzyjniejsze odwzorowanie ścieżki edukacyjnej doktoranta w systemie TETA. Zmiana ta wpływa pozytywnie na zgodność danych oraz dalsze procesy rozliczeniowe i raportowe. 

Rozszerzenie listy wyboru 

Dziekanat -> Wnioski -> ELS/ELD/LSNA aktywne 

Dodano opcję 'Kontynuuje' do domyślnie zaznaczonych opcji z listy 'Status Studenta' na stronie Dziekanat -> Wnioski -> ELS/ELD/LSNA aktywne 

Wyświetlanie danych 

Dziekanat -> Kursy -> wybrany kurs -> Przedmioty na kursie. 

Poprawiono wyświetlanie semestrów w przedmiotach na kursie w Dziekanat -> Kursy -> wybrany kurs -> Przedmioty na kursie. 

Uprawnienie do możliwości dodawania nauczycieli 

Dziekanat -> Administracja -> Osoby -> Nauczyciele 

Dodano uprawnienia DZIEKANAT_ZARZADZANIE_NAUCZYCIELAMI dla poszczególnych grup osób by mogły dodawać nauczycieli w Dziekanat -> Administracja -> Osoby -> Nauczyciele. 

Zestawienia danych 

Dziekanat -> Dane -> Zestawienia -> Lista studentów 

Zestawienia danych - zwiększono limit pozycji z 1500 do 500 w zestawieniu Lista studentów. 

Karta przebiegu kształcenia doktorantów 

Dziekanat -> Studenci -> Przedmioty -> Karta przebiegu kształcenia doktorantów 

Naniesiono poprawki w szablonie Karty przebiegu kształcenia doktorantów (Dziekanat -> Studenci -> wybrany -> Przedmioty -> Kata przebiegu kształcenia doktorantów). 


Aplikacja Granty: 

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Zestawienia 

Granty -> Wnioski -> Lista sprawozdań -> Eksport do pliku 

W module Granty wprowadzono nową funkcjonalność umożliwiającą eksport Zestawienia sprawozdań do pliku w formacie XLSX. Funkcja ta działa analogicznie do już dostępnej opcji eksportu wniosków, zapewniając spójność i wygodę dalszego przetwarzania danych. Dodatkowo, wszystkie wcześniejsze eksporty realizowane w formacie CSV zostały zmodyfikowane na eksport do XLS/XLSX, zgodnie z przyjętym standardem w systemie Moja PG. 


Aplikacja Kadry: 

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Poprawa stabilności wysyłki dodatków 

Kadry → Inne operacje → Wnioski od dodatki -> Dodaj 

Kadry → Operacje płacowe -> Wnioski od dodatki 

Wprowadzono zmianę zwiększającą limit czasu żądań wysyłki dodatków z systemu Moja PG do systemu TETA. Działanie to ma na celu zapobieganie sytuacjom, w których dodatek był przesyłany dwukrotnie z powodu zbyt krótkiego czasu oczekiwania na odpowiedź z systemu TETA. Zmiana zwiększa niezawodność i spójność procesu synchronizacji danych. 


Aplikacja Nauczyciel: 

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Połączenie eNauczania z Moja PG 

Nauczyciel -> Przedmioty -> Przyszłe/Aktualne/Wszystkie -> Wybrany -> 

Zaimplementowano grupowanie list przypisanych i pozostałych kursów eNauczania do przedmiotu, obecny jest podgląd z podziałem na instancje. 

Praktyki studenckie 

Nauczyciel -> Praktyki studenckie -> Praktyki lub Projekty -> Projekty -> Wszystkie projekty. 

Zmodernizowano efektywność działania filtrów wielokrotnego wyboru w systemie Moja PG 

Praktyki studenckie 

Nauczyciel -> Praktyki studenckie -> Praktyki -> szczegóły wybranego wniosku 

Dodano kolumnę w tabeli z załącznikami, w której pokazywana jest data oraz godzina dodania pliku. Tabela widoczna jest w szczegółach wniosku studenta o praktyki studenckie. 

Praktyki studenckie 

Nauczyciel -> Praktyki studenckie -> Praktyki 

Dodano filtr "Data od-do" z możliwością uzupełnienia zakresu dat zarejestrowanych wniosków o praktyki studenckie. Dodano także filtr "Zarchiwizowany:", aby móc odfiltrować wnioski, które będą zarchiwizowane. Dodano także możliwość oznaczania na poszczególnych wnioskach, że są zarchiwizowane, co spowoduje ukrycie ich z głównego widoku wszystkich wniosków o praktyki. 

Tłumaczenia 

Nauczyciel 

Uzupełniono brakujące tłumaczenia w aplikacji Student. 

Karty przedmiotów 

Nauczyciel -> Przedmioty -> Przyszłe/Aktualne/Wszystkie -> Wybrany -> Karta przedmiotu 

Poprawiono tłumaczenia w angielskiej wersji strony, podczas edycji i poglądu karty przedmiotu (Nauczyciel -> Przedmioty -> Przyszłe/Aktualne/Wszystkie -> Wybrany -> Karta przedmiotu). 

Praktyki studenckie 

Nauczyciel -> Praktyki studenckie -> Praktyki 

Dodano kolumnę z datą zaliczenia praktyk do generowanego pliku XLSX na stronie Nauczyciel -> Praktyki Studenckie -> Praktyki. 

Praktyki studenckie 

Nauczyciel -> Praktyki studenckie -> Praktyki 

Poprawiono działanie pobierania załączników z wniosku studenta dot. rejestracji praktyk studenckich w Nauczyciel -> Praktyki studenckie -> Praktyki. 

Praktyki  

studenckie 

Nauczyciel -> Praktyki studenckie -> Praktyki 

Zmieniono nazwę pola "Godziny praktyki:” na “Szacowana liczba godzin praktyki:” oraz dodano nowe pole pojawiające się od statusu Oczekuje na zaliczenie praktyki - "Przepracowana liczba godzin:" na wniosku o rejestrację praktyk studenckich. 

Plany zajęć 

Nauczyciel -> Plan zajęć -> Szukaj planu zajęć/Mój plan zajęć 

Dodano przekreślenie nieaktywnych przedmiotów w widoku planu zajęć w Nauczyciel -> Plan zajęć -> Szukaj planu zajęć/Mój plan zajęć. 

Praktyki studenckie 

Nauczyciel -> Praktyki studenckie -> Praktyki -> Szczegóły wybranego wniosku 

Uzupełniono brakujące tłumaczenia w Nauczyciel -> Praktyki studenckie -> Praktyki -> Szczegóły wybranego wniosku. 

Praktyki studenckie 

Nauczyciel -> Praktyki studenckie -> Praktyki -> Rodzaj praktyki/umowy: Umowa o organizację praktyk zawodowych -> Szczegóły 

Dodano pole do zaznaczenia 'Umowa wysłana' w widoku szczegółów praktyki oraz pole wyświetlające datę, czas oraz użytkownika, który dokonał ostatniej edycji strony w Nauczyciel -> Praktyki studenckie -> Praktyki -> Rodzaj praktyki/umowy: Umowa o organizację praktyk zawodowych -> Szczegóły. 


Aplikacja Nauka: 

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Poprawa eksportu danych z Moja PG do Mostu wiedzy 

Nauka -> Infrastruktura badawcza -> Laboratoria / Aparatura naukowa / Zespoły badawcze do Mostu Wiedzy. 

Poprawiono eksport laboratoriów, zespołów badawczych i sprzętu z Moja PG -> Nauka -> Infrastruktura badawcza -> Laboratoria / Aparatura naukowa / Zespoły badawcze do systemu Most Wiedzy. 

Naliczanie punktacji za publikacje 

Nauka -> Prace N-B -> Wyszukiwarka -> [wybrana publikacja] -> Wycofaj do opracowania 

Poprawiono naliczanie punktacji przy zmianie typu publikacji, po wycofaniu zatwierdzonej publikacji do opracowania 

Widok danych z DOI 

Nauka -> Prace N-B -> Nowa praca N-B -> Automatycznie pobierz dane o pracy N-B na podstawie identyfikatora DOI 

Poprawiono odświeżanie po zamknięciu okna pobierania danych z DOI w Nauka -> Prace N-B -> Nowa praca N-B -> Automatycznie pobierz dane o pracy N-B na podstawie identyfikatora DOI. 

Wyświetlanie punktacji za publikacje 

Nauka -> Profil naukowy -> Złóż wniosek ewaluacyjny 

Zmieniono wyświetlanie publikacji dotyczących danej ewaluacji w Nauka -> Profil naukowy -> Złóż wniosek ewaluacyjny. W sekcjach z publikacjami dostępne do wyboru tylko te pozycje, których rok publikacji zawiera się w latach, których dotyczy oświadczenie. W sekcji z patentami wyświetlone są tylko te, których data udzielenia praw wyłącznych jest w określonym zakresie. 


Aplikacja Pracownik:  

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Modyfikacja importu zaświadczeń o ukończeniu szkolenia BHP z systemu eNauczania na żądanie. 

Pracownik -> Administrowanie BHP -> Dokumentacja szkoleń -> Ręczny import 

Zmodyfikowano proces importu zaświadczeń dotyczących szkoleń BHP realizowanych w systemie eNauczanie. Wprowadzone zmiany umożliwiają ręczne uruchamianie importu zaświadczeń „na żądanie”, co pozwala na elastyczniejsze i szybsze aktualizowanie danych uczestników bez konieczności oczekiwania na cykliczne procesy synchronizacji. 

Modyfikacja importu ocen z angielskiej wersji kursu BHP z systemu eNauczanie do systemu Moja PG 

Pracownik -> Administrowanie BHP -> Dokumentacja szkoleń -> Ręczny import 

Usprawniono import ocen uczestników z anglojęzycznej wersji kursu BHP w systemie eNauczanie do systemu Moja PG. Wcześniej dane z kursów prowadzonych w języku angielskim nie były przetwarzane poprawnie, co skutkowało brakiem synchronizacji wyników. Po modyfikacji proces importu obejmuje zarówno kursy w języku polskim, jak i angielskim, zapewniając pełną zgodność i kompletność danych. 

Tłumaczenia 

Pracownik 

Dodano brakujące tłumaczenia w aplikacji Pracownik. 

Ocena nauczycieli akademickich 

Pracownik -> Oceny okresowe -> Ankietyzacje 

Dodano opcję wykluczenia wybranych osób z brania udziału w konkretnej ankietyzacji na stronie Pracownik -> Oceny okresowe -> Ankietyzacje -> Dodaj nowy okres ankietyzacji -> Dodaj osobę, która nie bierze udziału w ankietyzacji. 


Aplikacja Projekty:   

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Weryfikacja działania mechanizmu czasowego importu wyników szkoleń okresowych BHP z systemu eNauczanie. 

W ramach modułu BHP przeprowadzono weryfikację poprawności działania mechanizmu czasowego odpowiedzialnego za inicjalizację procesu importu wyników szkoleń okresowych BHP z systemu eNauczanie. Sprawdzono również, czy dane są poprawnie przetwarzane i zapisywane. Celem modyfikacji było zapewnienie niezawodności importu wyników szkoleń oraz automatyzacji tego procesu. 


Aplikacja Rejestry ODO: 

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Uprawnienia 

Użytkownikowi z uprawnieniem GIODO_ABI dodano możliwość sporządzania upoważnień do akceptacji KJO. 


Aplikacja Rekrutacja i Zapisy:  

Moduł Rekrutacja: 

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Walidacja dokumentu tożsamości kandydata 

Rekrutacja i Zapisy -> Komisja rekrutacyjna -> Kandydaci -> wybrany wpis -> Szczegóły -> Dane osobowe. 

Dodano walidację danych dla pola 'Numer dokumentu' w przypadku, gdy typ dokumentu to dowód osobisty i państwo jego wydania to Polska na stronie Rekrutacja i Zapisy -> Komisja rekrutacyjna -> Kandydaci -> wybrany wpis -> Szczegóły -> Dane osobowe. 

Dodanie zestawienia 

Rekrutacja i Zapisy -> Administracja rekrutacją -> Rekrutacje -> wybrana rekrutacja -> Automatyczne nadawanie stanów -> Tak -> Historia zmiany stanów 

Dodano kolumnę z plikiem xlsx z podglądem zmian wprowadzonych przy automatycznym nadawaniu stanów na stronie Rekrutacja i Zapisy -> Administracja rekrutacją -> Rekrutacje -> wybrana rekrutacja -> Automatyczne nadawanie stanów -> Tak -> Historia zmiany stanów. 


Moduł Zapisy: 

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Zapisy na zajęcia 

Rekrutacja i zapisy -> Zapisy -> Zapisy na zajęcia. 

Dodano kolumnę z polem numeru ID zapisów na początku tabeli w Rekrutacja i zapisy -> Zapisy -> Zapisy na zajęcia. 


Aplikacja Rejestr umów: 

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Rejestr umów 

wdrożenie aplikacji 

  • Umożliwiono pobieranie pliku powiązanego z umową. 

  • Dodano belkę głównej systemu z możliwością przejścia do innych aplikacji lub wylogowania się. 

  • Dodano możliwość załączenia aneksu do umowy. 

  • Dodano pole "Umowa nieniosąca skutków finansowych", która znosi wymaganie wypełnienia danych finansowych dla wprowadzanej umowy. 

  • Dodano funkcjonalność zapisywania umowy poprzez formularz dodawania umowy. 

  • Naniesiono drobne poprawki do formularza dodawania umowy. 

  • Wprowadzono drobne poprawki przy edycji umowy. 

  • Umożliwiono edytowanie danych umowy w zależności od nadanych uprawnień. 

  • Dodano możliwość edytowania umowy przez DRP. 

  • Dodano możliwość pobierania pliku umowy w podglądzie szczegółów, w zależności od nadanych uprawnień. 

  • Poprawiono wyświetlanie wartości w filtrach w widoku głównym. 

  • Dodano możliwość podglądu szczegółów umowy w zależności od nadanych uprawnień. 

  • Poprawiono wyświetlanie statusów w szczegółach umowy. Odróżniono status obowiązywania umowy (Aktualna/Archiwalna) od statusu wynikającego z obiegu wewnętrznego (Wersja robocza/Weryfikowana/Wypełniona). 

  • W wyświetlaniu szczegółów umowy dodano widoczność jednostka organizacyjnej, która zawarła umowę. 

  • W formularzu wprowadzania umowy dodano pole "Umowa bezterminowa", którego zaznaczenie powoduje zablokowanie możliwości wypełnienia "Data do". 

  • Dodano możliwość usunięcia aneksu do umowy. 

  • Dodano możliwość usunięcia pliku powiązanego z umową (plik załącznika, raportu) w zależności od nadanych uprawnień. 

  • Dodano możliwość usuwania umowy w zależności od nadanych uprawnień. 

  • Dodano filtry, umożliwiające wyszukiwanie umów w rejestrze. 

  • Dodano możliwość zapisywania i wysyłania umowy do weryfikacji. 

  • Dodano możliwość zapisywania kopii roboczej, jedynie z wypełnionym polem jednostki organizacyjnej. 

  • Dodano możliwość zatwierdzania umowy przez Dział Radców Prawnych. 

Rejestr umów 

Widok główny Rejestru umów 

Naniesiono poprawki w sekcji 2 Strony umowy w formularzu dodawania umowy. Usunięto nadmiarowy tekst oraz dodano pierwszego kontrahenta. 

Rejestr umów 

Widok główny Rejestru umów 

Poprawiono działanie filtra stanu umowy w rejestrze. 

Rejestr umów 

Formularz Wprowadź umowę 

Poprawiono działanie przycisku Wyczyść w dla ustawionych wartości pola Strony umowy, Kategorie, Ważność, Jednostka administracyjna. 

Rejestr umów 

Formularz Wprowadź umowę  

Poprawiono wyświetlanie wartości pola "Numer umowy" oraz "Numer umowy ZP". 

Rejestr umów 

Formularz Wprowadź umowę 

Poprawiono zapisywanie wartości w polu "Numery EZD". 

Rejestr umów 

Widok szczegółowy wybranej umowy 

Uniemożliwiono usuwanie aneksu do umowy przez pracownika i kierownika jednostki. 

Rejestr umów 

Walidacje kwot 

Dodano walidację na sumę kwot współfinansowania, aby nie przekraczała kwoty brutto dodawanej umowy. 

Rejestry umów 

Formatowanie kwot 

Dodano formatowanie wpisywanych kwot w czasie wypełniania formularza umowy. 


Aplikacja Rezerwacje: 

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Planowanie zajęć 

Rezerwacje -> Planowanie zajęć -> Moje plany -> wybrany kierunek -> ikona plusa -> nowe okno planowania zajęć. 

Dodano możliwość planowania przedmiotów niepowiązanych z kursem, znajdujących się w modułach poprzez zaznaczenie pola "Pokaż przedmioty spoza programu kształcenia" w Rezerwacje -> Planowanie zajęć -> Moje plany -> [wybrany kierunek] -> ikona plusa -> nowe okno planowania zajęć. 

Planowanie zajęć 

Rezerwacje -> Plany zajęć -> Szukaj planu zajęć; Rezerwacje -> Planowanie zajęć -> Moje plany; 

Dodano przekreślenie nieaktywnych przedmiotów w widoku planu zajęć w Rezerwacje -> Plany zajęć -> Szukaj planu zajęć; Rezerwacje -> Planowanie zajęć -> Moje plany. 

Plany zajęć 

Rezerwacje -> Plany zajęć -> Szukaj planu zajęć -> Szukaj -> Kierunek 

W module Rezerwacje zoptymalizowano dostęp do planów zajęć. Po modyfikacji dostęp do planów działa poprawnie i stabilnie dla wszystkich użytkowników posiadających odpowiednie uprawnienia. 


Moduł Pensum: 

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Generowanie pliku z planem sprawozdań 

Rezerwacje -> Planowanie zajęć -> Projekty i sprawozdania -> wybrana płachta 

Poprawiono błąd przy generacji planu XLS dla sprawozdań zawierających przedmioty bez grup zajęciowych w Rezerwacje -> Planowanie zajęć -> Projekty i sprawozdania -> wybrana płachta. 


Aplikacja Student: 

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Praktyki studenckie 

Student -> Studia -> Praktyki studenckie -> Praktyka "Inna" 

Dodano przycisk do zaznaczania czy praktyka "Inna" była realizowana jako płatna czy bezpłatna, podczas wypełniania formularza od strony studenta w Student -> Studia -> Praktyki studenckie -> Praktyka "Inna". 

Praktyki studenckie 

Student -> Studia -> Praktyki studenckie 

Zmieniono nazwy w formularzu od strony studenta w Student -> Studia -> Praktyki studenckie. 

Stypendia 

Student -> Dokumenty -> Dokumenty KPA 

Dodano możliwość publikacji decyzji stypendialnych dla studentów. Student, aby zapoznać się z treścią decyzji, musi odebrać ją w Student -> Dokumenty -> Dokumenty KPA. Dopiero w momencie odbioru decyzji studentowi wyświetli się na interfejsie faktyczny status decyzji - Przyznano/Odmowa. Dodatkowo zostały dodane powiadomienia mailowe dla studentów, które przychodzą w momencie publikacji decyzji. 

Tłumaczenia 

Student 

Uzupełniono brakujące tłumaczenia w aplikacji Student. 

Plany zajęć 

Student -> Start -> Szukaj planu zajęć/Mój plan zajęć 

Dodano przekreślenie nieaktywnych przedmiotów w widoku planu zajęć w Student -> Start -> Szukaj planu zajęć/Mój plan zajęć. 

eDokumnety 

Student -> Dokumenty -> eDokumenty -> wybrany kurs -> Szczegóły 

Ukryto historię zmian eDokumentu dla studentów w zakładce Student -> Dokumenty -> eDokumenty -> wybrany kurs -> Szczegóły, oraz zmieniono kolor pola 'Uwagi' na tej stronie na kolor żółty w celu poprawienia widoczności elementu na stronie. 

Wnioski o stypendium 

Student -> Stypendia i akademiki -> Wnioskuj o świadczenie -> wniosek o świadczenie 

Dodano wyświetlanie komunikatu w sytuacji dołączenia zbyt dużego pliku do dodatkowych dokumentów w sprawie od strony Studenta (ePodanie). 

Plany zajęć 

Student -> Start -> Mój plan zajęć -> wybrany plan zajęć 

Dodano brakujące angielskie tłumaczenia w Student -> Start -> Mój plan zajęć -> wybrany plan zajęć. 

Stypendia 

Student -> Stypendia i akademiki -> Wnioskuj o świadczenie -> Stypendium socjalne 

Poprawiono działanie walidacji w dochodach uzyskanych i utraconych dla stypendiów socjalnych od strony Student -> Stypendia i akademiki -> Wnioskuj o świadczenie -> Stypendium socjalne.   

Dokumnety KPA 

Student -> Dokumenty -> Dokumenty KPA 

Naprawiono błąd, który powodował, że podglądu pliku PDF eOświadczenia o rezygnacji ze studiów nie mógł być wyświetlony przez studentów. 


Aplikacja Stypendia: 

Moduł Stypendia: 

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Słowniki 

Stypendia -> Słowniki -> Osiągnięcia sportowe. 

Zwiększono liczbę znaków dla nazwy osiągnięcia sportowego w Stypendia -> Słowniki -> Osiągnięcia sportowe. 

Dokumenty EZD 

Mechanizm czasowy  

Przebudowano mechanizm czasowy odpowiedzialny za wykrywanie podpisanych dokumentów w EZD. 

Algorytm wypłat 

Stypendia -> Wnioski -> Wydane decyzje, u dołu mamy opcję "Eksport wypłat do dziekanatu" 

Zmodyfikowano algorytm naliczający konkretne wypłaty w taki sposób, aby uwzględniał nowy status wniosków stypendialnych - Zatwierdzony (przyznano). 

Wnioski o stypendium 

Wnioski -> Procesy stypendialne 

Dodano mechanizm, który pozwoli dopisać do procesu listę studentów, którzy będą mieć do niego warunkowy dostęp niezależnie od terminu wnioskowania we Wnioski -> Procesy stypendialne. 

Wnioski o stypendium 

Stypendia -> Wnioski -> Lista wniosków -> wybrany 

Dodano wyświetlanie komunikatu w sytuacji dołączenia zbyt dużego pliku do dodatkowych dokumentów w sprawie od strony Studenta (ePodanie) oraz od strony Komisji (ePismo). 

Wnioski o stypendia 

Stypendia -> Słowniki -> Osiągnięcia artystyczne i naukowe. 

Wprowadzono drobne poprawki związane z wyświetlaniem wniosków oraz wyświetlaniem pól. Dodano nowy filtr "Archiwalne" w Słowniki -> Osiągnięcia artystyczne i naukowe. 

Ustawienia 

Zmodyfikowano treść plików w formacie .pli w Stypendia -> Listy -> Przeglądaj Listy -> Listy do kwestury. 

Decyzje stypendialne 

Stypendia -> Wnioski -> Decyzje 

Poprawiono działanie zatwierdzania, podpisywania i publikacji decyzji dla studiów międzywydziałowych w Stypendia -> Wnioski -> Decyzje. 

Interfejs 

Stypendia → Wnioski → Wydane i zatwierdzone decyzje 

Zmieniono nazwę zakładki Wydane decyzje na "Wydane i zatwierdzone decyzje". Dodano do tabeli decyzje o statusie Zatwierdzony. Dodano filtr "Przyznano" który pojawia się w sytuacji, kiedy zostanie wybrana w filtrze Status opcja Zatwierdzony w Stypendia -> Wnioski -> Wydane i zatwierdzone decyzje. 


Aplikacja Wynalazki i innowacje: 

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Wynalazki i innowacje -> Rejestr projektów wynalazczych i rozwiązań innowacyjnych / Lista zgłoszeń -> Szukaj 

Zmodyfikowano wyświetlaną listę jednostek administracyjnych możliwą do wybrania podczas procesu wyszukiwania w portrecie Wynalazki. 

Zmiana wyeliminowała występowanie zgłoszonego błędu. 

Aplikacja Wyjazdy: 

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Tłumaczenia 

Aplikacja Wyjazdy 

Dodano brakujące tłumaczenia w aplikacji wyjazdy. 


Aplikacja Zespołowe projekty badawcze: 

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Modyfikacja pola kompetencji członków zespołu 

Zespołowe projekty badawcze -> Dodanie / Edycja projektu badawczego -> Kompetencje członków zespołu 

W module Zespołowych projektów badawczych oraz Studenckich projektów grupowych usunięto ograniczenie związaną z polem Kompetencje. Zmiana ta umożliwia zapis projektu bez ograniczenia ilości wprowadzonych słów, co zwiększa elastyczność i przyspiesza proces dodawania nowych zgłoszeń, zwłaszcza na wczesnym etapie ich tworzenia. Aktualizacja odpowiada na potrzeby użytkowników zgłaszających trudności związanych z ograniczeniem ilości wprowadzanych znaków. 


Moja PG – ustawienia: 

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Mechanizmy czasowe 

mechanizm czasowy wysyłający studentów do POL-on 

Skrócono czas interwału mechanizmu czasowego odpowiadającego za wysyłanie studentów do systemu POL-on. 

Synchronizacja danych 

Osoby -> Lista pracowników -> Szczegóły -> Pobierz dane osoby i jej umowy z TETA 

W systemie została dodana nowa funkcjonalność – przycisk umożliwiający synchronizację danych osobowych oraz informacji dotyczących umowy wybranej osoby z systemu kadrowo-płacowego TETA do systemu Moja PG. Rozwiązanie to pozwala na łatwe i szybkie uzupełnienie brakujących lub aktualizację niezgodnych danych w Moja PG na podstawie informacji dostępnych w TETA. 

Synchronizacja dodatków 

Uprawnienia -> Synchronizacja dodatków 

Wprowadzono modyfikację polegającą na wydzieleniu procesu synchronizacji dodatków z ogólnego panelu synchronizacji pracowników w module uprawniania. Dzięki tej zmianie zarządzanie dodatkami stało się bardziej przejrzyste i niezależne od operacji wykonywanych na danych pracowniczych, co poprawia ergonomię pracy oraz umożliwia dokładniejsze kontrolowanie przesyłanych informacji między systemami Moja PG i TETA. 

Synchronizacja dodatków 

Uprawnienia -> Synchronizacja dodatków  

Wprowadzono modyfikacje w mechanizmie obsługi błędów po stronie integracji z systemem TETA. Ulepszono rejestrowanie komunikatów zwrotnych otrzymywanych podczas zapisu dodatków, co pozwala na precyzyjniejsze diagnozowanie i analizę problemów związanych z nieudanymi operacjami zapisu. Dzięki temu administratorzy systemu mają lepszy wgląd w przyczyny niepowodzeń oraz możliwość szybszego reagowania. 

Import umów z systemu TETA 

Osoby → wybrana osoba → Umowy o pracę 

Uprawnienia → Synchronizacja pracowników -> Pobieranie umów z TETY 

W systemie Moja PG zmodyfikowano obsługę importu umów z systemu kadrowo-płacowego TETA. Nowa funkcjonalność została zintegrowana z istniejącym mechanizmem importu danych. 

Rozszerzono dokumentację techniczną o opis nowego procesu importu. 

Poprawa widoczności treści w modalach 

W oknach, w których zawartość przekracza dostępny obszar, automatycznie wyświetlane są paski przewijania. 



Portal internetowy eRekrutacja: 

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Dane osobowe kandydata 

Rekrutacja -> Dane osobowe -> Edytuj. 

Naprawiono błąd, w którym edycja danych osobowych nie mogła zostać dokonana, jeżeli użytkownik wszedł na stronę edycji w języku angielskim na stronie Rekrutacja -> Dane osobowe -> Edytuj. 



Pozostałe usługi: 

Temat/nazwa 

Lokalizacja/ścieżka 

Opis funkcjonalności/poprawki 

Grywalizacja 

grywalizacja.pg.edu.pl 

Uruchomiono nowy panel administracyjny dla prowadzącego Grywalizacje. 

Grywalizacja 

grywalizacja.pg.edu.pl 

- Przygotowano grywalizację “Kapitan Kampus” na zlecenie Centrum Analiz Strategicznych. 

Chatbot 

chem.pg.edu.pl 

Wprowadzono ulepszenia graficzne w interfejsie aplikacji chatbot, które poprawiają ogólne wrażenia z korzystania z systemu oraz zwiększają czytelność i wygodę obsługi. 

Portal eNauczanie PG / Moodle   

enauczanie.pg.edu.pl 

poprawiono konfigurację wysyłki wiadomości e-mail. 

Portal eNauczanie PG / Moodle   

enauczanie.pg.edu.pl 

zmieniony został sposób wyświetlania dużych obrazów w aktywnościach 

Portal eNauczanie PG / Moodle   

enauczanie.pg.edu.pl 

przeniesiono obowiązkowe kursy BHP do nowej platformy z jednoczesnym przepięciem konfiguracji w systemie Moja PG. 

Portal eNauczanie PG / Moodle 

enauczanie.pg.edu.pl 

poprawki / błędy stylistyczne oraz konfiguracyjne modułów. 

Teta ME 

pracownik.pg.edu.pl 

Na profilu Manager pojawił się raport: Wykorzystanie pracy zdalnej okazjonalnej podwładnych.  

Na profilach Asystent kadrowy pojawił się raport: Wykorzystanie pracy zdalnej okazjonalnej w jednostce. 

SharePoint 

Kontynuacja wdrożenie usługi w jednostkach centralnych. Sukcesywnie przenosimy strony kolejnych jednostek organizacyjnych do Intranetu oraz prowadzimy szkolenia dla redaktorów. 

System obsługi zgłoszeń  

Jira 

Rozpoczęcie prace wdrożeniowe Jiry dla programistów. Opracowanie mechanizmów i przygotowanie środowiska, które są kluczowe dla realizacji założeń władz uczelni dotyczących narzędzi używanych w CUI. 



Prace serwisowe/konserwacyjne/naprawy: 

Temat/nazwa 

Lokalizacja 

Opis 

Monitoring i sieć WIFI 

OW Czarlina 

Dokończenie prac z rozbudową CCTV oraz sieci WI FI Czarlina. 

Monitoring 

WETI B 

Konfiguracja, instalacja monitoringu CCTV serwerowni DC w WETI B 3 piętro CUI, oraz kontroli dostępu do części piętra 3 WETI B zajmowanego przez CUI. 

Monitoring i sieć WIFI 

Biuro Rektora 

Przygotowanie monitoringu CCTV oraz modernizacja sieci wifi dla Biura Rektora 

Wezeł centralny 

Rozbudowa centralnego węzła o nowe urządzenia 100Gbps i rozpoczęcie migracji połączeń światłowodowych z/do wydziałów/jednostek/budynków na te właśnie urządzenia. 

Infrastruktura sieciowa 

Gmach B 

Rozbudowa infrastruktury sieciowej o kolejne punkty na poziomie 0 w Budynku 10. 

Sieć WIFI 

Gmach B 

Naprawa całej infrastruktury sieciowej WIFI w Budynku 10 na poziomach 1, 2, 3, 4. 

Infrastruktura sieciowa 

Wydział Architektury  

Naprawa, identyfikacja sieci Wydział Architektury. 

Infrastruktura sieciowa 

Bratniak 

Rozbudowa infrastruktury sieciowej Bratniak. 

Infrastruktura sieciowa 

Budynek Chemii C 

Rozbudowa sieci Centrum Inwestycji. 

Infrastruktura sieciowa 

Biblioteka PG 

Wymiana starych przełączników na nowe Junupery w węźle – Biblioteka PG. 

Infrastruktura sieciowa 

Gmach Główny i budynek nr 16. 

Konfiguracja i montaż nowych punktów dostępowych (AP) w Gmachu Głównym i budynku nr 16. 

Biblioteka taśmowa 

Przeniesienie Biblioteki taśmowej do budynku STOSu. 

Szkolenie 

Przeprowadzenie szkolenia z Cyberbezpieczeństwa w ramach projektu „Inżynier 5.0 – kształcenie na potrzeby gospodarki”.