CENTRUM USŁUG INFORMATYCZNYCH
POLITECHNIKI GDAŃSKIEJ
ul. Gabriela Narutowicza 11/12
80-233 Gdańsk
NIP: 5840203593, REGON: 000001620

Sekretariat:
Gmach Główny, pokój 273  
e-mail: cui@pg.gda.pl
telefon: +48 58 347-14-63
faks: +48 58 347-14-90

Helpdesk:
Gmach Główny, pokój 256C  
formularz zgłoszeniowy: zgloszenia.pg.gda.pl
e-mail: helpdesk@pg.gda.pl
telefon: +48 58 348-63-37

Godziny pracy Helpdesku:

  • pełne wsparcie – od poniedziałku do piątku (w dni robocze) od 7:30 do 15:30,
  • dyżur telefoniczny (do zgłaszania awarii usług) – od poniedziałku do piątku (w dni robocze) od 15:30 do 21:00,
  • dyżur telefoniczny (do zgłaszania awarii usług) – w soboty i niedziele (za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy) od 7:30 do 19:30.

Szanowni Państwo,

uprzejmie przypominamy,
że problemy oraz błędy związane z zagadnieniami informatycznymi należy zgłaszać do Zespołu Helpdesk. Skontaktować się z Helpdeskiem można na trzy główne sposoby:

Helpdesk czynny jest w czasie podanym na stronie cui.pg.edu.pl/helpdesk.