Data dodania: 2025-02-28
Zmiany wprowadzone w usługach IT w lutym 2025

Najważniejsze zmiany w usługach informatycznych PG:
-
Dziekanat – Zapisy – w celu zapełnienia spójności danych dodano możliwość usuwania studentów z przedmiotów, na które nie zapisali się w pełni. W Rekrutacja i zapisy → Zapisy → Zapisy na zajęcia → [wybrane zapisy] → Parametry → w poszczególnych blokach dodano opcję zaznaczenia "Wypisz studentów z niekompletnych przedmiotów". Po zaznaczeniu tej opcji, student otrzymuje komunikat przy zapisywaniu się na zajęcia "Uwaga: Jeśli nie zapiszesz się na wszystkie typy zajęć z danego przedmiotu, zostaniesz z niego automatycznie wypisany po zakończeniu okna czasowego." Po zakończeniu zapisów, mechanizm czasowy usuwa studentów z przedmiotu, na który nie zapisali się na wszystkie typy zajęć, i wysyła powiadomienie mailowe do studenta oraz wiadomość w aplikacji Student.
-
Zespołowe projekty badawcze – wprowadzono możliwość zmiany osoby zgłaszającej projekt dla użytkowników w roli Koordynator Wydziałowy bądź Koordynatora Uczelnianego. Uprawnienie to pozwala Koordynatorom Wydziałowym bądź Uczelnianym wpisać dowolną osobę zgłaszającą projekt. Umożliwiono również Koordynatorom rejestrowanie nowych projektów oznaczonych jako realizowane wspólnie z firmą zewnętrzną.
-
Stypendia – wprowadzono mechanizm automatycznego przyjmowanie wniosków o stypendia, dostarczanych do systemu Moja PG przez eDoręczenia.
-
Moodle – naprawiono błąd związany z przetwarzaniem testów offline.
Kompletną listę zmian w oprogramowaniu można znaleźć na stronie CUI.