Data dodania: 2025-11-28
Zmiany wprowadzone w usługach IT w listopadzie 2025
Najważniejsze zmiany wprowadzone przez Centrum Usług Informatycznych w listopadzie 2025 r. w systemach informatycznych PG:
Rejestr umów:
Zakończono pierwszy etap prac nad nowoczesnym systemem wspierającym rejestrowanie, zarządzanie i monitorowanie umów w jednostkach. To rozwiązanie podnosi transparentność, usprawnia obieg informacji i tworzy solidną podstawę do dalszej cyfryzacji procesów administracyjnych. W najbliższym czasie system będzie stopniowo wdrażany w jednostkach.
Pierwsze szkolenia na PGEDU+:
Na platformie https://plus.pg.edu.pl/ pojawiły się pierwsze kursy prowadzone przez jednostki Politechniki Gdańskiej. Oferta będzie rozwijana i pojawią się tam zarówno szkolenia komercyjne, projektowe jak i wewnętrzne dla pracowników.
Nowe raporty dostępne w systemie TETA ME (https://pracownik.pg.edu.pl/):
- dla użytkowników z profilem Manager dodano nowy raport: „Wykorzystanie pracy zdalnej okazjonalnej podwładnych”. Raport umożliwia menedżerom przeglądanie stopnia wykorzystania pracy zdalnej okazjonalnej przez pracowników podległych;
- dla użytkowników z profilem Asystent kadrowy dodano nowy raport: „Wykorzystanie pracy zdalnej okazjonalnej w jednostce”, który prezentuje zbiorcze zestawienia dotyczące pracy zdalnej okazjonalnej w obrębie danej jednostki organizacyjnej.
Praktyki studenckie:
W module Praktyki studenckie wprowadzono nowe usprawnienia oraz funkcjonalności:
- wprowadzono m.in nowe filtry i archiwizację wniosków (dodano filtr „Data od–do”, filtr „Zarchiwizowany” oraz możliwość oznaczania wniosków jako archiwalne);
- dodano Datę i godzinę dodania załącznika widoczną w tabeli załączników w szczegółach wniosku.
Kompletna lista nowych funkcji i poprawek została opublikowana w Intranecie CUI.
W przypadku pytań lub problemów z usługami IT należy kontaktować się z Helpdeskiem CUI poprzez system zgłoszeń lub telefonicznie: 58 348 63 37.