Zmiany wprowadzone w usługach IT w grudniu 2024 | Politechnika Gdańska

Treść strony

Aktualności

Data dodania: 2025-01-09

Zmiany wprowadzone w usługach IT w grudniu 2024

Gmach Główny PG

Najważniejsze zmiany w usługach informatycznych PG:

  • Rekrutacja i zapisy – w szczegółach sprawy KPA wybranego kandydata (Rekrutacja i zapisy → Komisja rekrutacyjna → Dokumenty KPA → szczegóły sprawy wybranego kandydata) dodano link z numerem deklaracji (po kliknięciu w link system wyświetla widok szczegółowy deklaracji kandydata).
  • Rezerwacje – dodano weryfikację przy usuwaniu wirtualnych grup dziekańskich. Usunięcie wirtualnej grupy dziekańskiej będzie niemożliwe, jeśli są do niej przypisane zajęcia. Aby usunąć taką grupę, należy najpierw odpiąć przypisane zajęcia.
  • Portal Zgłoszeń – udostępniono dedykowany proces obsługi zgłoszeń dla Excento: https://gdansktech.atlassian.net/servicedesk/customer/portal/113. Ułatwi to składanie wniosków do spółki celowej poprzez formularze dostępne w trzech kategoriach:
    • współpraca z biznesem (badania zlecone, prace B+R, agendy badawcze, ekspertyzy, akredytacje żywności, szkolenia);
    • komercjalizacja pośrednia (spin-off) i projekty realizowane na PG (założenie spółki spin-off, Inkubator Rozwoju);
    • ProtoLab (wnioski o dostęp, zgłoszenia awarii, wnioski o szkolenie).
  • Stypendia i Domy Studenckie – wprowadzono nowe treści wiadomości mailowych dla wniosków o stypendia i domy studenckie.
  • Aplikacja Krótkie linki – dodano nowe domeny do konfiguracji aplikacji: gdansktech.atlassian.net, pgedupl.sharepoint.com, office.com, office365.com. Instrukcja korzystania z aplikacji znajduje się na stronie Pomoc PG.

Kompletną listę zmian w oprogramowaniu można znaleźć na stronie CUI.

5 wyświetleń