[Aktualizacja] Komunikat w sprawie wideo-spotkań (webinariów)

Uprzejmie informujemy, że poniższe utrudnienie związane z etapem samodzielnego inicjowania wideo-spotkania zostało usunięte. W stanie obecnym istnieje możliwość tworzenia nowych webinariów na poziomie kursu w ramach platformy eNauczanie.


Szanowni Państwo,

w związku z bardzo dużym zainteresowaniem organizacją wideo-spotkań (webinariów) z wykorzystaniem platformy eNauczanie, podczas dodawania do kursu składnika pn. Webinarium, część z Państwa doświadczyła i doświadcza komunikatu o treści:

You have reached the maximum number of active events in your account.

Komunikat związany jest z problemami technicznymi operatora webinariów. Obejście tego problemu może stanowić zamawianie tworzenia wydarzeń (wideo-spotkań) w Helpdesku, który w miarę możliwości będzie inicjował pokoje webinarowe. Zamówienie należy przesyłać drogą elektroniczną na adres helpdesk@pg.edu.pl, podając:

  • sugerowaną nazwę wideo-spotkania,
  • datę i godzinę rozpoczęcia.

Przepraszamy za utrudnienia. Wspólnie z operatorem pracujemy nad usunięciem problemu.