Aplikacja na iOS będzie dostępna wkrótce.

mKioski – opis usługi

eKontakt

mKioski stanowią aplikację dedykowaną dla urządzeń mobilnych (tablety, smartfony), które wyposażone są w system operacyjny Android lub iOS (Apple). Aplikacja udostępnia spersonalizowany dostęp do przydatnych informacji związanych ze studiowaniem (lub pracą zawodową) na Politechnice Gdańskiej. Są to:

  • funkcjonalności informacyjne: aktualności, lista pracowników, oferta dydaktyczna, samodzielnik pierwszaka, elektroniczny plan zajęć,
  • funkcjonalności kontaktowe: czat i wiadomości wewnętrzne z systemu Moja PG,
  • funkcjonalność dodatkowa: nawigacja po kampusie PG, działająca również wewnątrz budynków.

Główną witryną internetową usługi jest strona pod adresem pg.edu.pl/mkioski.

Dla kogo?

Usługa udostępniana jest studentom i pracownikom PG posiadającym aktywne konta w systemie Moja PG.

Jak uzyskać dostęp?

Dla urządzeń z systemem Android należy zainstalować aplikację, pobierając ją z Google Play.

Dla urządzeń z systemem iOS (Apple) należy zainstalować aplikację, pobierając ją z Apple App Store.

Po zainstalowaniu aplikacji na urządzeniu mobilnym, wymagane jest skojarzenie urządzenia mobilnego z kontem w systemie Moja PG. Opis czynności do wykonania przedstawiono na podstronie pg.edu.pl/mkioski/polacz-konto-pg.

Gdzie znaleźć pomoc?

Wsparcie w postaci instrukcji parowania (kojarzenia) urządzenia mobilnego z kontem w Moja PG dostępne jest na stronie pg.edu.pl/mkioski/polacz-konto-pg.

Wsparcie w tym zakresie zapewnia również Zespół Helpdesk. Informacje o sposobie kontaktu z Helpdeskiem zamieszczono na stronie cui.pg.edu.pl/helpdesk.